Klachten

Hoe werkt dat?

Heb je een bestelling gedaan bij ons en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die je graag aan ons wilt melden, dan kan dat heel makkelijk via onderstaand formulier. Je kunt klachten melden over ieder onderwerp, of het nu gaat over onze producten, of onze dienstverlening, iedere klacht is welkom. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.

Naam *
E-mailadres *
Wat is je klacht?
Voeg een foto toe
Maximum file size: 10 MB

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door bovenstaand formulier in te vullen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Subscribe Our Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.