Niet wachten maar direct een antwoord
Veel van onze klanten hebben dezelfde vragen. Om een snel antwoord te kunnen geven vind je de meest voorkomende vragen met antwoord hier.
Verkeerd product besteld, verkeerd huisnummer ingevuld of is er iets anders mis met je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
De kosten voor verzending verschillen per artikel. Op basis van de grootte van de bestelling worden de verzendkosten bepaalt.
Hoge kwaliteit is bij Geheugenhulp vanzelfsprekend. Vanaf het moment dat je jouw bestelling in ontvangst krijgt, heb je een jaar garantie op fabrieksfouten.
Wij willen graag dat jij tevreden bent met jouw bestelling. Wanneer dat niet zo is, zoeken wij graag samen met jou naar de beste oplossing. Neem even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
Wij hebben geen fysieke winkel waar we klanten kunnen ontvangen. Omdat wij besparen op vastgoed, zijn onze producten doorgaans +/- 30% goedkoper dan in een reguliere winkel.
Dit kan door naar de account pagina te gaan. Klik rechtsboven aan de pagina op het icoontje van het poppetje. Hier kan je een account aanmaken.
Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening? Wij gaan graag samen met jou op zoek naar een oplossing.
Volg onderstaande stappen om een klacht in te dienen:
In uiterlijk 14 dagen nemen wij de klacht in behandeling.
Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht reageren wij inhoudelijk.
Neem contact op met het Europees ODR platform wanneer je ontevreden bent over de klachtafhandeling.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Neem in dit geval even contact met ons op. Stuur in het geval van beschadigingen ook alvast even wat duidelijke fotos door. Doorgaans lossen wij dit soort problemen binnen enkele dagen op.
Geen probleem! Dit doen wij voor jou. Je kan de gewenste alarmtijden aangeven tijdens het bestelproces, bij het invulveld ‘Je alarm vooraf ingesteld?’. Wij zorgen ervoor dat jouw alarm gebruiksklaar bij jou wordt geleverd.
Je kunt met ons in contact komen door hier te klikken.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een door ons aangeboden garantie of een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Alle genoemde garanties vallen onder door Geheugenhulp aangeboden garanties of standaard fabrieksgarantie.
Dit kan, laat uw gegevens en uw bestelling achter op info@geheugenhulp.nl en u krijgt uw bestelling toegestuurd met een factuur.
Bij CogniCare reken je veilig af via:
Na het plaatsen van je bestelling heb je doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen je bestelling in huis. We proberen alle bestellingen voor 15.00 geplaatst, dezelfde dag te verwerken. Is je bestelling na 7 dagen nog niet binnen? Laat ons dit dan even weten.
Doorgaans ontvang je de Track & Trace code binnen 3 werkdagen na bestellen. Heb je geen code ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Het kan natuurlijk zo zijn dat jouw vraag hier niet tussen staat. Neem in dat geval gerust contact met ons op, en krijg doorgaans een antwoord binnen 24 uur.
©2023 Geheugenhulp · Alle rechten voorbehouden · Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW · Privacy policy · Algemene voorwaarden · KvK 76884082
Vestigingsadres (geen bezoekadres)
Vezelstraat 8
5541VN Reusel
E: info@geheugenhulp.nl :
T: 013-2201115
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.