Veelgestelde vragen

Niet wachten maar direct een antwoord

Ik heb een vraag

Veel van onze klanten hebben dezelfde vragen. Om een snel antwoord te kunnen geven vind je de meest voorkomende vragen met antwoord hier.

Verkeerd product besteld, verkeerd huisnummer ingevuld of is er iets anders mis met je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

De kosten voor verzending verschillen per artikel. Op basis van de grootte van de bestelling worden de verzendkosten bepaalt. 

  • brievenbus    4,50
  • pakket    7,20

Hoge kwaliteit is bij Geheugenhulp vanzelfsprekend. Vanaf het moment dat je jouw bestelling in ontvangst krijgt, heb je een jaar garantie op fabrieksfouten. 

Wij willen graag dat jij tevreden bent met jouw bestelling. Wanneer dat niet zo is, zoeken wij graag samen met jou naar de beste oplossing. Neem even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Wij hebben geen fysieke winkel waar we klanten kunnen ontvangen. Omdat wij besparen op vastgoed, zijn onze producten doorgaans +/- 30% goedkoper dan in een reguliere winkel.

Dit kan door naar de account pagina te gaan. Klik rechtsboven aan de pagina op het icoontje van het poppetje. Hier kan je een account aanmaken.

Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening? Wij gaan graag samen met jou op zoek naar een oplossing.

Volg onderstaande stappen om een klacht in te dienen:

  1. Stuur een e-mail naar info@geheugenhulp.nl
  2. Vermeld duidelijk waar de klacht over gaat

In uiterlijk 14 dagen nemen wij de klacht in behandeling.

Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht reageren wij inhoudelijk.

Neem contact op met het Europees ODR platform wanneer je ontevreden bent over de klachtafhandeling.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Neem in dit geval even contact met ons op. Stuur in het geval van beschadigingen ook alvast even wat duidelijke fotos door. Doorgaans lossen wij dit soort problemen binnen enkele dagen op.

Geen probleem! Dit doen wij voor jou. Je kan de gewenste alarmtijden aangeven tijdens het bestelproces, bij het invulveld ‘Je alarm vooraf ingesteld?’. Wij zorgen ervoor dat jouw alarm gebruiksklaar bij jou wordt geleverd.

Je kunt met ons in contact komen door hier te klikken.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een door ons aangeboden garantie of een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Alle genoemde garanties vallen onder door Geheugenhulp aangeboden garanties of standaard fabrieksgarantie.

Dit kan, laat uw gegevens en uw bestelling achter op info@geheugenhulp.nl en u krijgt uw bestelling toegestuurd met een factuur.

Bij CogniCare reken je veilig af via:

  • IDEAL(gratis): betaal via je eigen Nederlandse bank
  • Bancontact (gratis): betaal via je eigen Belgische bank
  • Creditcard (gratis): betaal met een creditcard van Visa, Maestro of American Express
  • Riverty | Afterpay (4% toeslag): betaal pas wanneer de bestelling binnen is
  • PayPal (3,50% toeslag): betaal met je PayPal rekening

Na het plaatsen van je bestelling heb je doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen je bestelling in huis. We proberen alle bestellingen voor 15.00 geplaatst, dezelfde dag te verwerken. Is je bestelling na 7 dagen nog niet binnen? Laat ons dit dan even weten.

Doorgaans ontvang je de Track & Trace code binnen 3 werkdagen na bestellen. Heb je geen code ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

De batterij heeft te weinig spanning en zal vervangen moeten worden. Een batterij gaat ongeveer een half jaar mee, afhankelijk van de hoeveelheid alarmen die ingesteld zijn. Geheugenhulp biedt de service om de batterij te vervangen, dan bent u verzekerd van een goed werkend horloge. We kunnen dit voor u doen voor slechts 10 € exl. verzendkosten.
Horlogebandjes vallen niet onder de garantie.
De afmetingen staan bij het product vermeld.
Er is geen enkel horloge waterdicht.
De afstandsbedieningen kunnen alleen met infrarood gekoppeld worden.
Het kan zijn dat een verzekering een product vergoed, (misschien op advies van uw huisarts/specialist) dit kunt u navragen bij uw verzekering.
Als u ons een mail stuurt met uw ordernummer en vermeldt dat u de handleiding kwijt bent, zullen wij deze digitaal naar u toesturen.
U kunt een mail sturen met deze vraag, deze zullen we dan beantwoorden met de eventuele levertijd.
Het ingestelde alarm zal zich iedere dag herhalen.

Staat je vraag hier niet tussen?

Het kan natuurlijk zo zijn dat jouw vraag hier niet tussen staat. Neem in dat geval gerust contact met ons op, en krijg doorgaans een antwoord binnen 24 uur.

Subscribe Our Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.